Mõnikord tuleb ette, et on vaja tellida uus bänner, plakat või silt varasema kõrvale või eksponeerida kõrvuti erinevatele materjalidele trükitud tooteid. Loomulikult soovib iga klient sellises olukorras, et värvitoonid näeksid välja täpselt ühesugused.
Digitrükis sõltub värvitoon mitmetest asjaoludest, esmalt materjalist. PVC-l ja plaadil jäävad värvid kirkamad kui aukudega võrgul, tekstiilkangal nende kahe vahepealsed. Erinevate partiide materjalide valge värvitoon võib olla mõnel veidi kollakam, teisel hallikam, kolmandal sinakam, kuigi kõik on valged. Samuti sõltub värvitoon konkreetsest masinast, millega trükitakse ja erinevate tootjate tintidest, mida trükiks kasutatakse.
Esimene nõuanne digitrüki puhul on jälgida, et kujundusfailis oleksid kindlasti CMYK värvid, sest digitrükis kasutatakse just neid. RGB toonide puhul tuleb meil see esmalt CMYKiks konverteerida ja siit võivad juba väikesed ebatäpsused sisse tulla.
Teine nõuanne on panna tellimusega kaasa Pantone värvikood. Seda juhul, kui tegemist on mõne ülalnimetatud olukorraga (kaks erineval ajal või erinevale materjalile toodetud plakatit kõrvuti vms.) Nii on meie trükkalitel võimalik käsitsi seadistada värvide jaotust, et jõuda täpselt kliendile meelepärase tulemuseni. Pantone koodi olemasolu annab meile võimaluse olla igas etapis informeeritud, kontrollida värvitooni ja sihtida seda võimalikult ligilähedaseks ka siis, kui otsene võrdlusmoment teise tootega puudub.
Kokkuvõtvalt: jälgi, et kujundusfaili värvid oleksid CMYK toonid ning pane kaasa Pantone värvikood, kui soovid väga täpset tulemust.