Jätkusuutlikkus
Metroprint Systems ESG ja kestlikkuse Strateegia
Sissejuhatus
Metroprint Systems OÜ on pühendunud keskkonna-, sotsiaal- ja juhtimispõhimõtete (ESG) integreerimisele oma äristrateegiasse. Juhatuse poolt kinnitatud ESG strateegia määratleb ettevõtte pikaajalised eesmärgid ja tegevuskavad selles valdkonnas ning aitab teha jätkusuutlikke äriotsuseid ja tegevusi.
ESG ja kestlikkuse strateegia käsitleb Metroprinti tegevusega seotud olulisemaid ESG-teemasid, riske ja võimalusi, mis on tähtsad meie töötajatele, tarnijatele, klientidele ja muudele partneritele.
Meie ESG visioon
Soovime olla oma valdkonnas jätkusuutlikkuse eestvedaja, keskendudes:
- Turupositsiooni tugevdamisele vastutustundliku äritegevuse kaudu.
- Käibe kasvatamisele uuenduslike ja keskkonnasõbralike toodetega.
- Kliendilojaalsuse suurendamisele jagatud väärtuste kaudu.
- Turvalise ja kaasava töökeskkonna loomisele, et meelitada ligi ja hoida parimaid talente.
Keskkonnateemad
Keskkonnaalane vastutus kajastub nii meie tootearenduses kui igapäevastes tööprotsessides ja kliendisuhtluses. Soovime suurendada PVC-vabade materjalide müügimahtu, vähendades samal ajal tootmise jalajälge.
Teemad, millele keskendume:
- Kohanemine kliimamuutustega: parandame energiatõhusust nutikate valgussüsteemidega, vähe energiat tarbiva seadmepargi ja töötajate teadlikkuse tõstmisega. Võtame kasutusele uued tehnoloogiad, mis aitavad vähendada süsinikujälge ja suurendada tootmise vastupidavust.
- Kliimamuutuste leevendamine: seame eesmärgiks ettevõtte ja toodete CO2 jalajälje tuvastamise. Tõstame klientide teadlikkust ja julgustame neid kasutama keskkonnasõbralikke tooteid.
- Reostuse vähendamine: suurendame keskkonnasõbralike toodete, eeskätt PVC-vabade materjalide osakaalu ja uute tehnoloogiate kasutuselevõttu, kasvatades samal ajal tootmisvõimekust.
- Ringmajandus: otsime tootmises kasutatavate materjalide ringmajanduses rakendamise võimalusi.
Sotsiaalsed teemad
Püüdleme pikaajalise väärtuse loomise poole – seda nii töötajatele kui klientidele.
Töötajad
Soovime olla oma valdkonna atraktiivseim tööandja pakkudes:
- Ohutut töökeskkonda ja regulaarset ohutusjärelvalvet.
- Aususel, lugupidamisel ja läbipaistvusel põhinevat töökultuuri.
- Paindlikke töövõimalusi, sealhulgas kaugtööd.
- Õiglast tasustamist ja lisahüvesid.
- Töötajate panuse tunnustamist ja premeerimist.
- Kindlustunnet ja avatud suhtlust juhtkonnaga.
- Selget ja läbipaistvat suhtlust, et töötajad oleksid teadlikud ettevõtte olukorrast ja plaanidest.
Kliendid
Aitame klientidel saavutada nende jätkusuutlikkuse eesmärke, pakkudes keskkonnasõbralikke tooteid ja jagades asjatundlikku nõu.
Meie põhiväärtused kliendisuhtluses on:
- Kliendikesksus – kuulame ja reageerime kliendi vajadustele.
- Usaldus ja läbipaistvus – oleme avatud ja ausad suhtluses ja kaitseme meile usaldatud kliendiandmeid.
- Kvaliteet ja innovatsioon – täiustame pidevalt oma tooteid ja teenuseid.
- Ligipääsetavus ja kaasatus – meie tooted ja teenused on kättesaadavad kõigile.
- Vastutus ja jätkusuutlikkus - vähendame ökoloogilist jalajälge ja toetame kogukonna heaolu.
Juhtimisteemad
Meie jaoks on oluline kõrgeim eetiline tase ja tõhusad juhtimispraktikad. ESG põhimõtted on osa ettevõtte kasvustrateegiast. ESG elluviimise eest vastutab tegevjuht, keda toetab juhtkond.
Olulised rollid on turundusjuhil, tootmisjuhil, töökeskkonnavolinikul ja kvaliteedijuhil.
Jälgime tulemusi kvartaalselt kasutades mõõdetavaid eesmärke, selgeid vastutajaid ja andmepõhist seiret.
Loome selge kommunikatsiooniplaani, mis hõlmab ettevõtte ESG ja kestlikkuse eesmärke, strateegiaid ja edusamme.
Loome spetsiaalse ESG ja kestlikkuse osa oma veebilehel ning jagame asjakohast teavet strateegia, eesmärkide ja saavutuste kohta oma sotsiaalmeediakanalites.